Parapelvic کیست می تواند فوم در ادرار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Parapelvic کیست می تواند فوم در ادرار

در واقع، فوم در ادرار (اگر آن را نمی توان در یک دوره ناپدید شد) به معنی نشت پروتئین است، که یک نشانه رایج بیماری کلیوی وجود دارد. کیست Parapelvic همچنین می توانید آن را ایجاد کند، در صورتی که به اندازه کافی بزرگ کیست است.

از آنجا که کیست parapelvic اختلال کلیوی خوش خیم، کیست که در اندازه کوچک است و باعث عوارضی نمی باشد، هیچ درمان علاوه بر پیگیری منظم مورد نیاز است. با این حال سلولهای اپیتلیال غیر طبیعی ادامه خواهد داد به ترشح مایع کیست بیشتر و کیست بزرگ شدن تدریجی را تجربه کنند. معمولا زمانی که کیست بزرگتر از 5cm باشد، وجود خواهد داشت علائم و عوارض ناشی از ظلم و ستم از اطراف بافت کلیوی.

فوم در ادرار و سایر علائم این بیماری ممکن است باعث بدتر شدن عملکرد کلیه کاهش اگر درمان نشود. بنابراین درمان به موقع و موثر باید ارائه و یا وضعیت بیماری تبدیل خواهد شد حتی بدتر است.

به طوری که ما خواهان به درخواست کمک از داروها، که می تواند کمک به کسانی که بخشی از مردم را به زندگی می کنند بهتر است.درمان رایج برای کیست بزرگ parapelvic جراحی است که دارای اثرات سریع و آشکار و در زمان کوتاه است، اما عمل جراحی تروما دیگر به کلیه ها است و بزرگترین اشکال این است کیست parapelvic قابل درمان نیست به طور کامل به این دلیل که میزان عود بالا است.

یکی دیگر از راه های موثر است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، می تواند این بیماری را در طبیعی تر درمان می کند. این هدف تنظیم اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیه اگر چه اثرات آرام است، که با دوام نیست و باعث آسیب های اضافی ندارد به بدن است.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد Parapelvic کیست یا راه هایی برای کاهش علائم ناشی از آن، مانند فوم در ادرار، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما ترک مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: علائم CKD، Parapelvic کیست، کیست های کلیه، فوم در ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 1757
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: